torsdag 8 december 2011

Tjabba!

Såg när jag loggade in att jag hade fått en ny kommentar och blev skitglad. Tills jag upptäckte att den var från mig själv. Hehe. Hade glömt att jag skrev en respons på en kommentar igår, när jag inte var inloggad på bloggen. Ok, nåväl. Över till något intressantare... ska snart värma på lite ravioli och ta bort det svarta hårstrået på hakan. Kanske innan jag börjar äta. Sedan ska jag cykla ner till universitetet och lyssna på en föreläsning om respiration.


Näe. Va tråkigt mitt liv är ibland. Känns som att alla andra har det 7ggr roligare?! Men så är det säkert inte?
Är faktiskt lite sugen på mer utmaningar i livet mitt. Fara ut på en lång resa typ! Ja det vore sannerligen något...

4 kommentarer:

  1. Du är ju bare depp för att syssbolina är utomstads ;P

    Visst var ravioloin äcklig? Haha!

    Pussinamnam

    SvaraRadera
  2. Tack för att du skriver att ditt liv är tråkigt ibland! Jag tror vi måste bli bättre på att erkänna det! Det är så lätt att hålla någon slags fasad och så sitter man där och tror man är ensam om att känna så...

    SvaraRadera
  3. skulle lämna en långt kommentar, men allt jag skrev försvann när jag kom åt fel knapp på tangentbordet.. så nu får du inte veta allt det jag hade tänkt berätta.. :P så synd..

    SvaraRadera
  4. Precis Pernill, så sant.

    Mäh, Magda!?? Sådär kan du ju inte skriva? Har man sagt A så får man också säga B!

    Å Elvissen äntligen är du hemma igen! :)

    SvaraRadera