torsdag 15 december 2011

Drömmer mig tillbaka till svala sommarnätter och fina människor

4 kommentarer:

  1. Du är sannerligen en pärla på fotografering. Har en önskan om att vi fotar tillsammans snart! "Drömmer mig tillbaka till svala sommarnätter och fina människor" och så ser jag en bild på mig själv längst ner. Vad glad jag blir! Du är en väldigt fin människa du med, Elsa. :)

    SvaraRadera
  2. Men tack söta du. Glädjer mig att du tycker det. Absolut det tycker jag verkligen! Å tack! :) Kramar

    SvaraRadera
  3. Det var livets fest och livets sommar! Blev så glad att jag fick komma! Vackert sommarminne.
    kram Madde

    SvaraRadera
  4. Ja men visst var det! :) Det var så kul att du kom också! Du tog en hel del fina pics där nere på bryggan. Jag tror nästan att det är du som tagit den första bilden. Kramar

    SvaraRadera