tisdag 13 december 2011

Snart, snart, snart...

så publiceras mitt inlägg på adventskalendersbloggen. Så sjukt spännande och kul! Haha! Det är nu min skrivarkarriär kommer att ta form på riktigt! ;) (Man kan ju drömma iallafall.)

Nej nu måste jag sova, så att jag förhoppningsvis någon gång blir av med det blåa under mitt öga. Mest under mitt vänstra öga, pga att illbattingen på bilden här nedanför bet mig just där för typ 1 år sen, om inte mer... börjar tappa hoppet om att det någonsin kommer att försvinna. Så sömn är nog inte botemedlet mot just det blåa, det gör ju dock så att man inte blir ännu mer blå iallafall. Men, men, incidenten som inträffade för 1 år sen eller mer hade ju kunnat gå så mycket värre... jag hade ju t.ex. kunnat blitt av med hela ögat. Åh, fy sjutton! Nej man ska vara tacksam för det man har, trots skavankerna här och där.

Skavankerna är ju faktiskt ändå det som ger oss lite mer personlighet och karaktär. Eller hur?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar