fredag 30 december 2011

The smell of freedom

heter parfymen som jag köpte mig på Lush för någon dag sedan eller två. Så fint namn. Men jag kan inte riktigt bestämma mig för om den luktar gott eller inte. Karma köpte jag också eftersom det var halva priset. En riktigt charmig karl som jobbade där var så himla engagerad i mitt doft-provande. Om du gillar Karma så tror jag att du kommer att gilla The smell of freedom också. För den är även den mystisk och har en doft som man inte riktigt kan sätta fingret på. Doftaromerna är riktigt nogrannt framtagna, och sticken är färgade, eftersom de naturligt är det. Men om du gnuggar in dem såhär (visar på sina egna handleder) så försvinner färgen. Och så säger han sedan ett flertal fina och välvalda ord som jag inte kommer ihåg. Han använder mycket händer när han pratar. På ett ganska feminint sätt. Jag tänker att jag gärna skulle vilja vara vän med honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar