onsdag 23 november 2011

Jobbig tanke

Alltid när jag ska skicka iväg en sammanfattning till min basgruppshandledare, så tänker jag: shit, tänk om jag skulle råka skicka iväg nåt helt annat? Som typ någon galen film på mig, eller någon hemlig konversation mellan mig och någon, eller något jättesjukt, som jag inte ens visste fanns på min dator. Och så vet man inte om det, förrän man träffar på han i verkligheten, och han ger en en jättekonstig blick. Och så funderar man vad detta innebär, tills det slår en att man borde extra kolla, igen, vad det var man verkligen skickade iväg igår. Och så inser man att det är det här:

2 kommentarer:

  1. Hahahahaha! Videon får 10 av 5 plus! :D Good job. Hoppas inte du skickade in videon men det skulle vara sjukt kul om du gjorde det. :D

    SvaraRadera