söndag 27 november 2011

En grej jag tänkte skicka in till Morgan och Rille i p3 år 2008.

Hej Morgan och Rille!
 
Apropå inte sticka av. Så skulle jag skjutsa en tant i en rullstol en gång. Det jag inte märkte när jag började rulla iväg med tanten var att min tå var under hjulet. Jag hade kört över halvvägs och det gjorde verkligen skitont! Men jag låtsades som ingenting och körde över hela tån (!). Helt sjuk reaktion! Och så skrek jag inte ens! Kanske på grund av att hennes son var bredvid. Detta var dessutom på sjukhuset så att skrika rätt ut hade väl inte varit så lämpligt överhuvudtaget. Men det jag hade kunnat gjort var ju att dra undan tån när jag inte hade hunnit köra över hela än... och varför jag inte gjorde det är en gåta. 
 
Tack för ert super roliga program! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar