fredag 4 november 2011

Har visst fått tag

på min mystiska man... men jag vågar inte ropa hej än, för jag vet inte vad han heter... och det känns som att han lika gärna kan försvinna igen. Men. Jag har fått fina mail från han, så visst känner jag mig lite (eller ganska mycket) glad allt. Hihi.
Mer info om detta kommer nog framöver. Det känns fortfarande sjukt overkligt. Trodde att jag skulle vara tvungen att posta affischer (om ni tänker er amelié-affischer med henne som zorro) över hela stan för att få tag på han. Men det var lättare än vad jag trodde...

Blir ni nyfikna nu? :)

3 kommentarer:

  1. Berätta mer! :)
    Och OOOM jag vill se dig som Zorro, ahamammamaa!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, jag vet inte om ni kommer få se mig som zorro, det känns som att det inte riktigt blev nödvändigt. Men på nån maskerad nån gång kanske.
    Pernilla håller fortfarande på att diktar ett brev till dig... håll ut!

    SvaraRadera