torsdag 10 november 2011

Här kommer ytterligare ett inlägg...(ett rätt så ointressant sådant)

Bara för att jag normalt sätt är ganska dålig på att uppdatera så kommer det en massa småinlägg här på löpande band, så att jag med gott samvete kan ta break's framöver;). Tänkte cykla iväg en sväng neråt stan nu och köpa greys anatomy-boxen, säsong 6. Den är dock billigare på cdon, 279 kr kostar den där. Å i affär'n så kostar den 300 kr. Fast jag orkar inte vänta på att den ska dyka ner i brevlådan, så jag gör slag i saken och köper den nu helt enkelt.. har ju ändå väntat så förbajjat länge redan. Det var redigt spännande i slutet av säsong 5. Just då, efter att ha sett sista avsnittet, är det verkligen otänkbart att vänta flera månader tills nästa box ska bli nedsatt, men så liksom ett under, så börjar man att tänka på annat och tiden flyger, och vips så var man där igen då man ska inhandla nästa box. Yes!


Ok, det gick inte att köpa greys???! Streckkoden funkade inte i kassan, å han som jobba där kunde inte slå in den manuellt? Så sjuk otur man har! Vad är oddsen för detta liksom? För att trösta mig själv köpte jag istället en french hotdog och åt den på cykeln tillbaka, spillde såklart ner hela halsduken och hade dressing i hela fajset när jag kom in. Underbart.

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAHA!! Du är UNDERBAR! Det sista stycket kom liksom så oväntat mitt i hela historien! Och ja, fasen vilken otur att han inte kunde slå in streckkoden manuellt? Störande ju!

    Men mmm, gott med fransk het hund! Jag hoppas du tog fransk dressing också. PUSS & Hoppas tån mår bättre snart så att du slipper skrika "GUUUUUUUUUD" om nätterna. :D

    SvaraRadera