torsdag 10 november 2011

Har ju opererat tån

för er som vet. Var jättemallig när det var ordentligt bedövat, satt och titta på hela proceduren när det skars och grävdes.. det var mest intressant och inte så jätteäckligt. Men! Sen när bedövningen släppte framåt kvälla, åh huvvaligen vilken smärta och vilka bilder som ploppa upp i huvet efter att jag sett allt det där! Ja detta kan nog vara något av det värsta och äckligaste jag vart med om tror jag. Fy sjutton alltså! Vilka hemska nätter det blev också... låg och skrek och ropade till Gud ungefär hela natten. Kände mig som ett riktigt psykbryt. Jag hade endast ipren att knapra på, och det hjälpte inte längre stunder kan jag ju säga. Nej alltså, klipp för allt i världen era tånaglar (äckligt ord för övrigt) rätt, alltså rakt! Och utan runda kanter! Så att ni slipper nageltrång som jag! Ett hett tips från coachen bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar