tisdag 7 februari 2012

Sverige, Sverige älskade vän.

3 kommentarer:

  1. Alltså Elsa, beautiful blog. För att vara lite svengelsk. Jag blir sjukt sugen på att se alla Sveriges vackra landskap när jag ser de här bilderna. Kommer du ihåg våra "äventyrsdagar" på Liljis? Jag var helt amazed av landskapet, ännu mer sen när vi gick på pilgrimsfärd, gjorde ni också det? Puss

    SvaraRadera
  2. Tack Amanda, vad glad jag blir. Haha, det är najs att vara lite svengelsk ibland. Kul att du blir sugen på att se mer av Sverige när du ser dessa bilder. Det finns verkligen så mycket att upptäcka i detta avlånga vackra land. (Låter som att jag jobbar på en turistbyrå nu, hehe.)
    Jag kommer verkligen ihåg äventyrsdagarna på Liljis. Så sjukt fint! Yes, vi gick också den där pilgrimsfärden. Helt fantastisk utsikt, vi satt vid bergskanten och blickade ut över ängarna därnere. Det fanns en spricka mellan bergen intill där vi satt, som alla såklart skulle hoppa över. Å jag ville ju inte va sämre. Så jag tog mod till mig och hoppa över på andra sidan. Asläbbigt verkligen! Kan leva mig in i det nu. Men jag var så himla nöjd efteråt för jag hade säkert stått i 15 min och laddat innan jag tillslut vågade.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Wow. Det låter jättefint. Kram

    SvaraRadera