tisdag 3 januari 2012

Känner att lifvet så sakteligen börjar att återvända till mig

trots att jag känner mig lite som en sleten fyrbarnsmor i nuläget. Tanken slår mig genast, om jag känner mig som en sådan redan nu, hur ska det då inte kännas när jag väl har de där fyra kidsen vid min barm?! Åh, haha, hemska tanke. Nej, jag har absolut inga drömmar om att skaffa 4 kids. 1 skulle väl räcka. Om ens det. Men jag vill ju samtidigt inte bli den där ensamma kattKerstin heller. Eller kattElsa. Det är verkligen framtidens skräckscenario. Ingen karl och inga barn. Bara en massa katter. Precis överallt. Huvva.
Nej vad jag ville komma fram till i detta lilla inlägg var att jag ska fira med bio ikväll. För att the motherf*******k**tenta är över! Vad det blir för film får en se.

1 kommentar:

  1. Jahaja, jag älskar att det t.om är en motherf*******kuk-tenta... Haha

    SvaraRadera