fredag 4 maj 2012

Nu är jag uppe i 201 inlägg.

Inte så illa pinkat va? 180 publicerade med denna. Och 21 inlägg som fortfarande ligger kvar i utkastkorgen. Kanske att jag skulle ta och publicera dem också? Det kan ju bli lite spännande att hitta dem här i bloggen. Eller så får jag länka till dem.

Den 9:e april 2011 började jag att blogga här. Så med tanke på det så kanske inte 201 inlägg är så jätteimponerande slår det mig nu.

Synd att jag inte tänkte på att den 9:e april 2012 var en speciell dag. För då hade jag minsann firat att jag hållt denna blogg levande under ett helt år. När jag blickar i mina almanackor så är det helt blankt på denna dag. Undrar mig nästan gråhårig över vad jag kan ha gjort den dagen? Men det lär jag väl aldrig få veta nu. Så jag tänker trösta mig med dessa ord; gårdagen är förbi, morgondagen har vi inte sett men idag hjälper herren.

Tack och godnatt.


(5/5-12) Så sjukt lamt inlägg när jag läser det såhär en dag senare. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar