fredag 4 maj 2012

Dödstrött lyckas skriva ett litet inlägg.

Bilden är inget montage. 
Här ligger jag i min säng och är dödströttKänns som att jag inte har några krafter kvar över huvudtaget. Trots mina ringa år. 
Gick upp kl. 06.45 i morse och har idag avverkat min allra sista dag på praktiken. Så där kan vi nog ha anledningen till min totala avsaknad av energi? Tidiga mornar är verkligen inte min cup of tea. Och kommer nog heller aldrig att bli. Enda trösten som finns att tillta när jag kliver upp på morgonen är att jag får gå och lägga mig sen när jag kommer hem. 
Är för övrigt ensam hemma nu. Päronen har dragit till Kalmar för att hälsa på syster och G och de nykläckta kycklingarna. Jag hade tänkt mig en powerwalk i kvällsolen efter deras avfärd med mina gåstavar som enda sällskap. Men jag tror att jag får drömma om det istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar