fredag 23 mars 2012

Idag

eller igår körde jag ett boxningspass. Så galet skönt att få avreagera sig och så grymt kul att få in slagen! Nu är musklerna helt möra. Har försökt att pilla färdigt på den arma rapporten trots skakande fingrar.

Nu är den inskickad. Färdig eller ej. Jag hoppas dock att det inte blev några kopierade meningar. För sån't är ju nämligen extremt viktigt att man har koll på när man läser på universitetet. Det känns iallafall som en en börda lättare nu efter inskickandet. Får försöka att släppa alla "tänk om jag skrev bajs någonstans" eller "tänk om det blev för många ord och min dator räknade fel".
Ska väl sova nu. För imorgon väntar nya utmaningar. Längtar lite tills alla crapy things är färdiga i skolan. Och tills det är sommar. Zlappa med gott samvete i hängmattan och dra iväg på äfventyr när man känner för det. Så nice! Ja det drömmer väl jag lite om just nu. Men samtidigt så befinner jag mig i nuet och njuter av våren som är på intågande. 

Tjipp och güten nacht everybody.

3 kommentarer:

  1. Jaaaaha. Nu vet jag varför jag inte kom in på din blogg förut. Den är bytt från .com till .se istället. SCAAARY! Riktigt scary! :P Saknar dig!

    SvaraRadera
  2. Haha. Ja verkligen! Hur kunde de blivit så? Detsamma raring. Du är i götet såg jag på din blogg. Kan inte vi dra iväg till nån kul stad någon helg framöver? Pöss

    SvaraRadera
  3. Det ska vi SJÄLVKLART göra! Stockholm sist var ju riktigt kul men det var ju länge sen. Därför ska vi boka något nytt! :) Puss

    SvaraRadera