onsdag 14 mars 2012

Här sitter jag

och ser lite mallig ut.

Kan det bero på att jag vet något som ingen annan vet?..
(Eller kan det bero på att jag läst boken som jag snart ska tipsa er om?)

Tröjan som ni ser en liten skymt utav fyndade jag i en freeshop i malmö. Den är fin och mysig den.  

Nej det kanske vore på sin plats att dela med sig av ett boktips slår det mig nu? I och med att jag har en bokhylla i nacken på bilden. Inte bokstavligt talat då utan bildligt talat ;).
Så för att göra en lång story kort så ska jag nu gå in på tipset med en gång. Boken som jag då gärna vill tipsa er om är en bok som jag läste ut på bara några dagar för några månader sen. En riktig bladvändarbok alltså. Innehållande: (läs gärna detta med "robinson-rösten" i tankarna) spänningintriger, äventyrrappa replikerdramahumortantsnuskmord,  m.m. Allt man kan önska sig med andra ord!

Jag vet att ni nu blir väldigt exalter't över vad det kan vara för en bok. Så jag ska inte hålla er på sträckbänken längre. "Livsfarlig utsikt" heter den, boken som jag gärna vill tipsa er om, och är skriven av Nora Roberts. Så om ni inte har den blekaste vad ni ska läsa härnäst och hemskans gärna vill ha en bok innehållande det jag nämnt ovan så tycker jag inte att ni behöver fundera längre, läs den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar