fredag 27 april 2012

Listan

Tills inlägget med mer substans i kommer så tänkte jag bjuda på listan över vad jag vill göra i vår och i sommar:
* Cykelsemester
* Dra på festival (way out west, urkult)
* Bada i havet
* Åka till Malmö och äta falafel bland annat. I maj.
* Afrodans på f&s
* Kolla upp keramikstället
* Kolla upp feministisk grupp i staden jag bor i.
* Syjunta
* Meditera på H-gården.
* Berlin i juni.
* Gotland i augusti
* Taize i Frankrike i augusti också förhoppningsvis.

Vad har ni andra för planer?

                                                                                                                                                         Tschüss

4 kommentarer:

  1. Jag vill också åka till Malmö! Och Taizé! När och med vilka och hur ska du dit? Kolla upp www.knarrholmen.com - en mysig festival i skärgården i slutet av maj! Andra planer är att jag ska wwooofa i juli! i Sverige:)

    SvaraRadera
  2. När ska du klämma in umeå då?

    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Men åh va kul Amanda! :) Datumen är lite oklara än. Jag ska kolla upp det närmare. Väntar dock fortfarande på mitt schema från chefen. Ska verkligen kolla in knarrholmen, ska du dit? ÅH, jag vill också wwofa. Ska du göra't själv?
    Malmö, har jag o Emelie snackat om och Taizé jag och Viktoria (en gemensam vän till mig o Mirjam) och några hon känner.

    Anna-Karin, jag önskar jag visste. Vill ju hälsa på dig snart. Ska försöka få till en tripp i sommar. Hör av mig när jag vet.

    SvaraRadera
  4. JA, FRANKRIKE, JA! :)

    SvaraRadera