måndag 31 oktober 2011

Hej bloggen!

Sitter i min soffa och har vrålpluggat i apmånga timmar nu. Är inte helt färdig, hade varit gött om jag hade varit totalt fri imorgon, men jag pallar bara inte att göra klart det sista. Behöver en redig paus nu ifrån datorn och internetet.

Förresten, när skriver man ifrån och från?

Undra hur många timmar/dag som jag spenderar framför denna dator egentligen? Jag vet att det är ganska många timmar, säkert fler än jag vågar erkänna för mig själv. Hemskt egentligen att så mycket tid ska få gå åt till detta stillasittande, och klickande på tangenter.
Nej, jag ska nog ta en paus från (ifrån) detta i några dagar. Och hitta på något helt annat. Jag tror att ni har hört detta förr? Hehe. Men jag har visst lite issues när det kommer till detta, och jag har svårt för att begränsa mig... och när jag inte har något för mig, så surfar jag istället.

Inte särskilt hälsosamt, eller meningsfullt.

Vad sysselsätter ni er med när ni är lediga? Om jag får fråga?

2 kommentarer:

  1. Lite för mycket bloggar blir det för min del! ;)
    Puss

    SvaraRadera
  2. Det varierar. Ikväll tittade jag på Uppdrag granskning & Efterlyst t.ex. chillade i soffan och gjorde ingenting. Det är skönt, att göra inget. :)

    SvaraRadera