lördag 29 oktober 2011

Brevskrivarpromise

Jag ska försöka få ändan ur och skriva en massa brev denna vecka. Jag vet att ni är en hel hög därute som väntar på att ett brev ifrån mig ska dimpa ner i brevlådan. Men det har varit lite mycket med plugg och allt på sistonde. Eller har det verkligen det? Känns som att jag ljuger nu, haha. Men jo, det har varit en del med skolan, komma in i allt och så. Men om sanningen verkligen ska fram så har jag inte alls pluggat ihjäl mig dessa veckor. Vet inte riktigt vad jag har pysslat med faktiskt, känns som att jag alltid har tusen grejer att göra, men får typ aldrig något riktigt vettigt gjort (vad nu något riktigt vettigt är).
Idag t.ex. var tanken att jag skulle gå upp tidigt och plugga hela dagen. 2 ganska realistiska mål. Men inte gick jag upp tidigt inte, och inte har jag pluggat inte. Istället så har jag gått en promenad, källsorterat, och matat änderna nere vid strömmen idag.
Sjukt tragisk lördag egentligen. Men rätt välbehövlig. Jag tror att jag försöker att leva lite slowliving, eller vad det kallas för, för att bli "fri" från stress, i den mån det går. Hehe.
Nu försöker jag mig på en kycklinggryta och väntar på att syster ska dyka upp.
Ha en fortsatt go lördag hörrni!

Jajuste förresten, en till grej jag sysselsatt mig med idag, är ju att kolla på videosen nedanför... kolla in'ett om du vill garva. T.ex. den här :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar