lördag 15 oktober 2011

Gokväll!

Sitter i min soffa och är genomförkyld. Snoken rinner konstant. Så trots mitt knaprande av esbiritox blev jag inte "immun" mot detta arma förkylningsvirus denna gång heller. Suck. Kan inte någon människa komma på något riktigt bra som gör att man för evigt slipper förkylningar? Man åker ju på det vareviga år. Ett nytt virus, åter igen, som ens immunförsvar inte kan tackla. Så himla eländigt!
Jag sitter alltså här bland snorpapper och tända ljus och försöker att plugga. Och det har faktiskt gått himla bra, fram tills nu. Jag tappade fokuset, bara sådär och nu när jag tittar upp på det runtomkring mig, är allt suddigt, och jag känner mig trött. Riktigt jobbigt. För det blir alltid såhär när jag läser. Så jag kan inte läsa längre stunder pågrund av detta.
Borde kanske gå till optikern igen.
Nåväl. Tänkte bjussa på en bra låtlista som jag snickrade ihop för ett bra tag sen. Här kommer den: fint som snus.

Hoppas ni har en fin och snorfri kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar