tisdag 4 september 2012

Kvällens hjälte

Efter en liten kvällstrapats känner jag ett grymt chokladsug, cyklar förbi en kvällsöppen kiosk, ramlar in och köper en snickers för en 10:a.. slukar den på väg hem, svänger förbi en annan kvällsöppen kiosk och bara måste ha mer..
"stänger ni?"
"ja, men det är lugnt, du hinner"
"åh, tack" hittar 4 dubbelchoklad och tar dem.
"nu var jag lite snäll, de ingick egentligen inte, men du får dem för 20".
"åh, TACK snälla, fick ett grymt chokladsug som jag var tvungen att stilla"
"hehe, det är bara att köra"

Så grymt snäll kille! Vet inte vad jag hade tagit mig till om han stängt dörren framför ögonen på mig när jag kom där, men han såg säkert desperationen i mitt ansiktsuttryck.. nu kan jag tack vare denna grabb belåtet sussa sött inatt med kistan full av choklad.. mmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar