söndag 24 juni 2012

Inspiration

Jag på livets väg.
När jag var hos ekofrisören för 
några veckor sedan så
bläddrade jag i några tidningar 
som gav mig en hel massa inspiration.
Läste bland annat om en 
grym brud som bestämt sig för
att varje helg skulle
bli ett äventyr under 1 år! 
Hennes bravader går att läsa om här.
Sen så fick jag syn på en liten spalt
i en av tidningarna om saker man 
borde testa på 
och det var att Wwoofa (vilket jag tänkt länge att jag ska göra)
och att åka på ett Kulturutbyte
Så det tänker jag
ta tag i någon vacker 
(eller mindre vacker) dag. 
Och så tillsist så av en händelse
halkade jag in på 
denna roliga blogg:
där #1192 kändes väldigt tilltalande ;).

Ja det finns verkligen tonvis av saker 
man kan hitte på. 
Det gäller bara att få ändan ur

1 kommentar:

  1. "Läste bland annat om en
    grym brud som bestämt sig för
    att varje helg skulle
    bli ett äventyr under 1 år." Det där ska jag ta och suga på, för det där är en väldigt bra grej!! :)

    SvaraRadera