fredag 1 juni 2012

Det är 1:a juni idag

och ute regnar det. Jag sitter i min insuttna soffa och skriver ner gamla sms i min hundtandsrutiga-anteckningsbok.
Trots skrivkramp så är det en fröjd, då många av smsen får mig att dra på smilbanden. Bland annat dessa tre:

29 mars 2010 18:21
Hallå där snygging! Jag tänkte bara fråga vad du har för konsistens på ditt bajs idag? Nej nu hittar jag på. Jag vill ju bara ha din mailadress :). Kan du skicka den till mig? Kram

28 december 2011 22:23
Hej du där borta i paradiset! Själv sitter jag med pappa och sällskapar med mamma i hennes såkallade helvetesgrop :). Skithål och snoppkross, skulle färt hem å. pusspuss

2 november 2011 12:39
Har precis missat bussen och sitter på c-stationen. Framför mig skådar mitt norra öga en gammal hederlig fotoautomat. :) Så det är ba å kom hit å ta kort att tapetsera Uppsala med... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar