torsdag 21 april 2011

Alltså ursäkta

Att det inte kommer några inlägg här. Jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på? Att min dator är superseg och superoinspererande att använda? Eller att jag jobbar hela tiden? Eller att jag spyr på den här bekräftelsehetsen?

Vem bryr sig om vad jag skriver här egentligen?? Ingen skulle jag tippa på. Inte på riktigt iallafall. Alla är så jäkla upptagna med sina egna liv. Inklusive jag.
Och så känner jag just nu att internet äter upp min tid. Jag vill ju göra en massa andra saker än att sitta här!

Detta kanske bara är ett bakslag. Kanske att jag kommer igen, snart igen. Och finner inspirationen till att skriva. För innerst inne tycker jag ju faktiskt att det är roligt att skriva. Men jag kanske får vänta på rätt tid? Eller så skriver jag ändå, och hoppas på att inspirationen kommer genom det.

Glöm mitt supertöntiga välkomstinlägg känner jag nu. Allt det där jag lovade att denna blogg skulle innehålla. Känns som att jag inte kan uppnå't. Ribban blev alltför hög! Så glöm allt. Ha inga förväntingar. Det kan vara pressen på att levera heta inlägg som sätter käppar i mitt skrivarhjul. Så nu börjar jag på ruta 1 igen.

Och, återkommer, när jag har en bättre dag vad gäller skrivandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar